Palivový kohout M22 Babetta - dovoz
Popis
Palivový kohoutek se sítkem z mosazné gázy s převlečenou maticí. Palivový kohoutek má 3 obvyklé polohy ventilu (zavřeno - otevřeno - rezerva).
Určeno pro motocykly:
- Babetta - 210, 225
Technické parametry:
- Sítko kohoutu - plast: ø12 x 92 mm
- Převlečná matice - pozinkovaná ocel : M22x1
- Hadicová přípojka: ø6 / ø6,6 mm
- Pro benzínovou hadičku: 5 / 6 mm
Vyrobeno v Taiwanu
Poznámka k montáži a obsluze kde se dělá nejčastěji chyba :
- před montáži kohoutu se přesvědčete že v nádrži nejsou žádné nečistoty
- dosedací a těsnící plocha na šroubení nádrže kde dosedá lem sítka kohoutu je čistá a rovná. Taky zkontrolujte lem sítka kohoutu ( který tvoří právě to těsnění) jestli nemá přetok z formy, pokud ano začistěte jej ostrým nožem.
- matice by měla být osazena v poměru 60% na kohoutu a 40% na nádrži, nejlépe toho docílíte když matici našroubujete na kohout tak na 2 závity, potom kohout s maticí přiložíte k přírubě nádrže a točíte pouze maticí ( kohout držíte aby se netočil) Díky protichůdnému závitu se rovnoměrně stáhnou k sobě. Dotažení kohoutu nahotovo proveďte až odzkoušíte že natočení kohoutu odpovídá otvoru v plastovém krytu rámu.
Informace k ovládání kohoutu - funkce kohoutu je taková: ovládání které tlačí do gumičky která vše těsní je ve tvaru " T " (ta kratší stěna se opírá do gumučky) pokud s toto ramínko vychýlím z osy tak se dosedací plocha odkloní od gumičky a propustí benzín. Nejčastěji se to stává když do ovládacího ramínka jenom zatlačíte aby jste pustil benzín, při zastavování už jej chytnete mezi prsty.
Správně se má chytit ramínko ovládání palivového kohoutu mezi prsty a pootočit s ním v ose, netalčit na něj !
Právě z tohoto důvodu je u kohoutů M16 ( poslední varianta použitá u nádrží Bab. 210, 225) a M16/22 použito již ovládací kolečko s kterým nepohnete jinak než uchycením mezi prsty a osa těsnění s osou ovládání není jeden kus.