Motokramek.cz / Opravy klikových hřídelí

Oprava vaší klikové hřídele - Pionýr 20, 21, 23 - nová ojnice

Oprava vaší klikové hřídele - Pionýr 20, 21, 23 - nová ojnice
965 Kč vč. DPH
797 Kč bez DPH
Dostupnost
Skladem
Kód produktu: KLK003
Váha: 1750 g
Výrobce: EU

Nakupte zboží ještě za 5 000 Kč a získáte slevu 5%

0  Kč
5 000 Kč

Popis

Oprava zahrnuje:

  • výměnu ojnice za novou
  • přelisování a vycentrování

Používáme kvalitní ojnice CKR s jehlovou klecí pro pístní čep, které se osvědčily svou životností a spolehlivostí.

Důležité: Poškozené čepy setrvačníku NEOPRAVUJEME, protože náklady na opravu by výrazně převýšily cenu nové klikové hřídele.

Pokud si nejste jisti rozsahem poškození, doporučujeme konzultovat opravu telefonicky.

Realizace opravy, objednávky vaší klikové hřídele:

Objednávku můžeme začít zpracovávat až po obdržení vaší zásilky. Klikovou hřídel musíte nejprve doručit na naši provozovnu, je možné osobně a nebo kterýmkoli přepravcem na adresu:

Motokrámek s.r.o.

Hrobice 145 

763 15 Slušovice

tel. 776 018 376.

Do balíku přidejte lístek se jménem a váš telefon abychom mohli stav, případně rozsah opravy klikové hřídele s vámi konzultovat. 

Doporučujeme zaslat klikovou hřídel ve vyztužené krabici, kde bude bezpečně upevněna proti pohybu. Nejvíce se osvědčila vycpávka kartonem z krabice.  Pokud nebude díl zabalen dle tohoto doporučení, neneseme odpovědnost za případná poškození během přepravy. U velkých klikových hřídelí ( dvouválcových) doporučujeme po opravě osobní vyzvednutí, jelikož vlastní vahou při klepnutí se dokáže rozhodit.

Po opravě vám díl zašleme zpět ve stejné krabici. Cena opravy klikové hřídele NEZAHRNUJE cenu její dopravy.

Termín zhotovení opravy:

Zhotovení opravy klikové hřídele obvykle trvá 2 až 3 týdny, v závislosti na datu doručení klikové hřídele k nám a rozsahu poškození. U malých zakázek je možnost ji spojit s jinou službou ( např. výbrus válce) nebo nákupem na našem eshopu z důvodu jednoho přepravného. Toto je ovšem nutné dojednat předem.

Poznámka na závěr :

Je potřeba si uvědomit že kliková hřídel je srdcem motoru a dle toho s ní zacházet.

Již při rozdělávání motoru pokud ji vymlátíte kladivem tak se její souosost, pevnost může natolik poškodit že při opravě ji nedokážeme dostat do ideálního stavu.

Taktéž při skládání je potřeba postupovat dle odborného manuálu, nebo zkušenosti.